Neformalusis švietimas
EDUKACINIS BANKAS
DORINIS UGDYMAS
Kodas | INT-24 | Žanras | Integruotos pamokos medžiaga: Power Point pateiktys, užduotys 5 grupių darbui, galimi užduočių atsakymai, naudota papildoma medžiaga – O. Baumilienės straipsnis ,,Stoikų moralės recepcija keturiose Motiejaus Kazimiero Sarbievijaus etinėse odėse“. |
Metai | 2021 | Autorius | I. Lapinskienė, lietuvių k. mokytoja ekspertė; R. Masiokienė, tikybos mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Jurgio Pabrėžos universitetinė gimnazija | ||
Anotacija | Pamokos tikslas: aptarus M. K. Sarbievijaus odės ,,Janui Libinijui“ turinį ir raišką, nusakyti žmogaus siekių ir pasaulio, lemties prieštaringumą, įvardyti stoikų filosofijos vertybes. Pamokoje mokiniai įvardija baroko pasaulėjautos ypatybes, ryškias Sarbievijaus kūryboje, odės ,,Pauliui Kozlovijui” žmogaus siekius. Susipažįsta su pagrindinių stoikų – Senekos, Epikteto, Marko Aurelijaus, Epikūro – idėjomis. Skaito odę „Janui Libinijui“, dirbdami 5 grupėse, užpildo lenteles. Grupių darbus pristato klasei. Žinias ir gebėjimus įsivertina programėle ,,Reflectus“. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Stoikų vertybės M. K. Sarbievijaus odėse Nuoroda: edukacinis bankas (1), edukacinis bankas (2), edukacinis bankas (3) |
Kodas | TKE-17 | Žanras | Word dokumentas |
Metai | 2020, 2021 | Autorius | Indrė Kovalskė, etikos mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono Salantų gimnazija, Kretingos M. Daujoto progimnazija | ||
Anotacija | Iš tiesioginio patyrimo mokiniai įgyja žinių apie neregio ar silpnaregio jauseną per pojūčius ir stebėdami vaizdinę medžiagą, atlikdami praktines užduotis. Integruotoje pamokoje su tikyba darbo grupėse analizuodami Šv. Raštą, mokiniai pažįsta neregio jauseną ir gyvenseną šiame ir Jėzaus laikmetyje. Veikla skirta 5–8 kl., I–III G klasių mokiniams. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Pažink neregio pasaulį Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | TKE-16 | Žanras | PowerPoint |
Metai | 2021 | Autorius | Irena Grabienė, etikos mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos r. Vydmantų gimnazija, Kretingos rajono A. Stulginskio mokykla – daugiafunkcis centras | ||
Anotacija | Kiekvienas laisvę suvokiame skirtingai. Vieniems laisvė kai galime daryti, ką norime, kitiems – galimybė veikti nevaržomiems. Todėl ši tema aktuali dorinio ugdymo pamokose, nes etika remiasi prielaida, kad žmogus yra laisva esybė. Tik todėl, kad esame laisvi, galime rinktis savo poelgius, mus galima vertinti gėrio ir blogio požiūriu. Keliami klausimai: Kas yra laisvė? Kada žmogus yra laisvas? Ar asmens laisvė turi ribas? ir kt. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Žmogus yra laisva esybė. |
Kodas | INT-23 | Žanras | Pateiktys Microsoft PowerPoint programa |
Metai | 2021 | Autorius | Reda Čičiūnienė, dorinio ugdymo (tikybos) mokytoja metodininkė Rasa Žygaitienė, lietuvių kalbos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Viešoji įstaiga Pranciškonų gimnazija | ||
Anotacija | Pateiktyse dėmesys skirtas keturių pamokų (Kainas ir Abelis bei Babelio bokštas, Sūnus palaidūnas, Abraomo pašaukimas, Meile, kas tu esi?) integracijos galimybėms. Pamokų pradžiose stengiamasi sudominti mokinius. Tam pasirenkamas klausimų principas, interviu ar žiūrimas trumpas filmukas (nuorodos pateikiamos pateiktyse). Analizuojant Šventojo Rašto istorijas veiklos būna įvairiapusiškos: pildomi mąstymo žemėlapiai, lentelės, daroma lyginamoji skirtingų kultūrinių diskursų analizė. Labai svarbu, kad suplanuotos veiklos būtų artimos mokinių patirčiai, tad pamokose remiamasi ir įvairia medžiaga iš šiuolaikinio gyvenimo (animaciniu filmuku, vaizdo medžiaga iš šiuolaikinių laidų, biblinio teksto ir dailės integracija, savanorystės liudijimu ir kita). Pateiktyse pasidalinama įdomiausia mokiniams ir vertingiausia, pamokas vedusių mokytojų nuomone, atrasta medžiaga (ir jos nuorodomis internete), kuri gali paįvairinti II gimnazijos (10) klasėje dorinio ugdymo (tikybos) ir lietuvių literatūros pamokas. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Dorinio ugdymo (tikybos) ir lietuvių literatūros integracijos galimybės II gimnazijos (10) klasėje Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | TkE-18 | Žanras | Power Point skaidrės su kryžiaus kelio paveikslais ir Word dokumente pateikti dialogai. |
Metai | 2021 | Autorius | Toma Mackevičienė, tikybos mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Anotacija | Ši pamoka skirta supažindinti mokinius su gavėnios liturginio laiko tradicija melstis ir apmąstyti Jėzaus Kristaus kryžiaus kelią. Paskirstymas vaidmenis įtraukia vaikus ir padeda susipažinti su kryžiaus kelio stotimis ir maldomis. Pamokos planas parengtas 4 kl. mokiniams. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Rožytė ir vikšrelis eina kryžiaus kelią Nuoroda: edukacinis bankas (1), edukacinis bankas (2) |
GAMTAMOKSLINIS UGDYMAS
Kodas | BI-3 | Žanras | Word formatas |
Metai | 2021 | Autorius | Lina Jucytė, biologijos mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Viešoji įstaiga Pranciškonų gimnazija | ||
Anotacija | Pateikta praktinio darbo užduotis gali būti atliekama nagrinėjant temą apie fermentus. Praktiniame darbe yra naudojami ananasai, kurie turi fermento bromelaino. Bromelainas – tai fermentas, kuris skaido baltymus. Praktiniame darbe yra iškeliama problema, kurią mokiniai turi išspręsti, atlikdami darbą praktiškai. Šis praktinis darbas padeda teorines žinias pritaikyti praktiškai, skatina probleminį mokymąsi, nes atspindi realią aplinką, kurioje mokiniai gyvena. Kad mokiniai galėtų atsakyti į iškeltą klausimą, jie turi ištirti aprašytą situaciją, pritaikyti turimas žinias bei ieškoti atsakymų įvairiuose šaltiniuose. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Praktinis darbas biotechnologijų laboratorijoje „Ananasai laboratorijoje“ Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | BI-4 | Žanras | PDF formatas |
Metai | 2021 | Autorius | Lina Jucytė, biologijos mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Viešoji įstaiga Pranciškonų gimnazija | ||
Anotacija | Praktinį darbą „Slaptas palinkėjimas draugui“ galima atlikti su įvairaus amžiaus vaikais. Atliekant darbą naudojamos spanguolės, kuriose randamas pigmentas antocianinas. Šis pigmentas reaguodamas su soda nusidažo žalia spalva. Darbą atlikti labai paprasta. Praktinis darbas skatina mokinių kritinį mąstymą, nes mokiniai turi išsiaiškinti, kodėl spanguolių pigmentas nudažė parašytus žodžius žaliai. Šis darbas gali būti puikiai integruojamas chemijos pamokose. Atlikdami darbą, mokiniai yra skatinami kūrybiškai reikšti mintis, būti draugiškais, plėtojamos jų asmeninės kompetencijos. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Praktinis darbas biotechnologijų laboratorijoje „Slaptas palinkėjimas draugui“ Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | CH-5 | Žanras | PowerPoint |
Metai | 2021 | Autorius | Kristina Vaicekauskienė, chemijos vyr. mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono Salantų gimnazija | ||
Anotacija | Skaidrėse pristatomos internetines svetainės ir jų nuorodos, kuriomis galima pasinaudoti per chemijos pamokas. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Chemijos ugdymo naujovės Nuoroda: edukacinis bankas |
SOCIALINIS UGDYMAS
Kodas | NM-25 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2020 | Autorius | Dalia Stirblienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono švietimo centro suaugusiųjų ir jaunimo mokymo skyrius | ||
Pavadinimas, nuoroda | Lietuvos klimatą lemiantys veiksniai Vėjai |
Kodas | I-20 | Žanras | Žaidimas Kahoot platformoje |
Metai | 2022 | Autorius | Asta Pocienė, istorijos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos r. Kūlupėnų Motiejaus Valančiaus pagrindinė mokykla | ||
Anotacija | Trumpas 11 klausimų testas, skirtas 9 kl. istorijos pamokos „Vienos kongresas“ mokinių įsivertinimui ar žinių įtvirtinimui. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Vienos kongresas Nuoroda: Kahoot |
Kodas | I-19 | Žanras | Žaidimas Kahoot platformoje |
Metai | 2022 | Autorius | Asta Pocienė, istorijos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos r. Kūlupėnų Motiejaus Valančiaus pagrindinė mokykla | ||
Anotacija | 7 kl. skyriaus „Lietuvos priešistorė“ apklausai. Gali būti naudojamas skyriaus pasikartojimui prieš kontrolinį darbą, kaip diagnostinis testas ar kaip kontrolinis darbas. Testą sudaro 23 įvairaus tipo klausimai, šaltiniai ir žemėlapiai. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Lietuvos priešistorė Nuoroda: Kahoot |
Kodas | I-18 | Žanras | Žaidimas Kahoot platformoje |
Metai | 2022 | Autorius | Asta Pocienė, istorijos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos r. Kūlupėnų Motiejaus Valančiaus pagrindinė mokykla | ||
Anotacija | Trumpas 10 klausimų testas su Taip ir Ne atsakymų variantais, skirtas 7 kl. istorijos pamokos „Faraonų kapavietės“ mokinių įsivertinimui ir žinių įtvirtinimui. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Faraonų kapavietės Nuoroda: Kahoot |
Kodas | I-17 | Žanras | Žaidimas Kahoot platformoje |
Metai | 2022 | Autorius | Asta Pocienė, istorijos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos r. Kūlupėnų Motiejaus Valančiaus pagrindinė mokykla | ||
Anotacija | 6 kl. skyriaus „Europos pirmosios civilizacijos “ apklausai. Gali būti naudojamas skyriaus pasikartojimui prieš kontrolinį darbą, kaip diagnostinis testas ar kaip kontrolinis darbas. Testą sudaro 15 įvairaus tipo klausimų su šaltiniais ir žemėlapiais. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Europos pirmosios civilizacijos Nuoroda: Kahoot |
Kodas | I-16 | Žanras | Power Point skaidrės |
Metai | 2022 | Autorius | Asta Pocienė, istorijos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos r. Kūlupėnų Motiejaus Valančiaus pagrindinė mokykla | ||
Anotacija | Viktorinos (protmūšio) medžiaga skirta Vasario 16-ajai ir Motiejaus Valančiaus gimimo metinėms paminėti. Viktoriną sudaro 4 turai: Vyskupas Motiejus Valančius, Vasario – 16-oji, Įvairūs ir Aš (klausimai iš dabartinio laikotarpio). Klausimai sudaryti taip, kad ir nežinant atsakymo, būtų galima jį sugalvoti, išmąstyti. Po kiekvieno turo yra pateikti atsakymai. Viktorina skirta vyresnių klasių moksleiviams. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Aš ir Valančius Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | NM-29 | Žanras | Kahoot |
Metai | 2020 | Autorius | Kretingos turizmo informacijos centras, švietimo centro neformaliojo švietimo skyrius |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono švietimo centras | ||
Pavadinimas, nuoroda | Lankytinos vietos Kretingos mieste ir rajone |
MENAI IR TECHNOLOGIJOS
Kodas | INT-25 | Žanras | PDF failas. |
Metai | 2022 | Autorius | Irma Stanislauskienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja; Ona Viskontienė, dailės mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Anotacija | Pamokos metu mokiniai pasikartoja pasakų žanrus, aptaria veikėjų stiprybes (gerąsias savybes) ir silpnybes (blogąsias savybes), jų emocijų kaitą. Susipažįsta su netradicinėmis pasakos personažų savybėmis. Geba taikyti IKT (Mentimeter programėlė). Iliustruojant pasirinktą pasakos veikėją, taiko dailininkės Sigutės Ach techniką. Pamokos tikslas – gebėti atpažinti tradicinius pasakos veikėjų apibūdinimus bei fiksuoti neįprastus, netradicinius jų charakterio bruožus ir iliustruoti pasirinktą veikėją pagal Sigutę Ach. Pamoka skirta 5 kl. mokiniams. |
||
Pavadinimas, nuoroda | „Lietuvių liaudies pasakos „Avelės kailiniai“ veikėjų literatūriniai ir meniniai portretai (pagal Sigutę Ach)“ (integruota lietuvių kalbos ir literatūros bei dailės pamoka). Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | NM-31 | Žanras | PDF dokumentai |
Metai | 2020 | Autorius | Živilė Sabaliauskaitė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos meno mokykla, Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Pavadinimas, nuoroda | Popart portretas |
Kodas | M-63 | Žanras | Vaizdo medžiaga |
Metai | 2022 | Autorius | Silvija Stanienė, fortepijono vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos meno mokykla | ||
Anotacija | Video medžiagoje pateikiami patarimai ir praktiniai pavyzdžiai, kaip lietuvių liaudies skaičiuočių pagalba mokytojas gali lavinti jaunojo atlikėjo pianistinę techniką. Vietoj gamų, įvairių pratimų, lengviau įtvirtinama pirštuotė, greičiau išmokstamos ritminių natų vertės, įsisavinamos gamos (mažoras, minoras, vienvardės, paralelinės, alteraciniai gamų ženklai, jų kiekis), netgi skatinama mokinio fantazija ir jo asmeninė kūrybą. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Lietuvių liaudies skaičiuotės – pagalbinė priemonė fortepijono pamokoje. Nuoroda: youtube.com |
Kodas | M-62 | Žanras | Vaizdo medžiaga |
Metai | 2021 | Autorius | Silvija Stanienė, fortepijono vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos meno mokykla | ||
Anotacija | Vaizdo įrašas skirtas pedagogams, dirbantiems muzikos (meno) mokyklose. Aptariami dažniausiai iškylantys mokinių tėvams klausimai (kiek groti? ar dažnai groti?), pateikiami pavyzdžiai, kokių rezultatų pasieksime skirdami tam tikrą laiką per savaitę grojimui, kokie būdai taikomi fortepijono pamokoje, kai norime paskatinti mokinį groti sistemingai. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Sistemingas grojimas – raktas į sėkmę Nuoroda: youtube.com |
Kodas | M-61 | Žanras | Kahoot viktorina |
Metai | 2021 | Autorius | Milda Trušauskaitė, muzikos mokytoja ekspertė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Anotacija | Priemonė skirta bendrojo ugdymo 4–8 klasių mokinių muzikinių-teorinių žinių įtvirtinimui, muzikos kultūros pažinimui, bendrųjų muzikinių kompetencijų ugdymui. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Muzika mano širdyje Nuoroda: Kahoot viktorina |
Kodas | M-60 | Žanras | Vaizdo medžiaga |
Metai | 2021 | Autorius | Silvija Stanienė, fortepijono vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos meno mokykla | ||
Anotacija | Pianistams skirtų lavinamųjų pirštų pratimų ciklas, įvilktas į smagią istoriją. Pratimų nereikės mokytis atmintinai ar nuobodžiai groti iš natų. Iliustruoti paveikslėliai bei vaizdiniai padės sudominti mokinius skambinti pratimus. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Pratimai, lavinantys jaunojo pianisto techniką ir vaizduotę Nuoroda: https://youtu.be/HtcUaE0Hn1Y |
Kodas | M-59 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2021 | Autorius | Silvija Stanienė, fortepijono vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos meno mokykla | ||
Anotacija | Video medžiagoje pateikiami patarimai ir praktiniai pavyzdžiai, kaip pianistui smagiai ir vaizdžiai groti sudėtingus bei rimtus Hanono pratimus pamokoje ar namuose įvairiais ritminiais pratimais | ||
Pavadinimas, nuoroda | Pianisto smulkiosios motorikos lavinimas Hanono pratimais www.youtube.com https://youtu.be/Hbv-Rbr1Q3Q |
Kodas | NM-39 | Žanras | PDF dokumentai |
Metai | 2020 | Autorius | Aloyzas Žilys |
Ugdymo įstaiga | Kretingos mokykla-darželis „Žibutė“ | ||
Pavadinimas, nuoroda | Teorinės muzikos užduotys 1–3 kl. |
Kodas | NM-36 | Žanras | PowerPoint pateiktis |
Metai | 2020 | Autorius | Milda Trušauskaitė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Pavadinimas, nuoroda | Nuotolinis mokymas(is) muzikiniame ugdyme Vaizdo priemonės muzikos pamokoms |
Kodas | NM-20 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2020 | Autorius | Daiva Samalienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos lopšelis-darželis „Žilvitis“ | ||
Pavadinimas, nuoroda | Muzikos pamokėlė Nr.1 Muzikos pamokėlė Nr. 2 Muzikos pamokėlė Nr. 3 Muzikos pamokėlė Nr. 4 Muzikos pamokėlė Nr. 5 Muzikos pamokėlė Nr. 6 Muzikos pamokėlė Nr. 7 Muzikos pamokėlė Nr. 8 Muzikos pamokėlė Nr. 9 Muzikos pamokėlė Nr. 10 |
Kodas | NM-38 | Žanras | PDF dokumentai |
Metai | 2020 | Autorius | Marija Šaltmerienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Pavadinimas, nuoroda | Technologijos. Drabužių stiliai Technologijos. Sagos siuvimas Technologijos. Siuvimas rankomis. Darbo priemonės. Saugus darbas Technologijos. Velykinis margutis |
Kodas | NM-37 | Žanras | PowerPoint pateiktis, Word |
Metai | 2020 | Autorius | Sigutė Latakaitė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos r. Vydmantų gimnazija | ||
Pavadinimas, nuoroda | Daržovės, vaisiai, grūdinės kultūros |
Kodas | NM-23 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2020 | Autorius | Judita Alšauskienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono švietimo centro suaugusiųjų ir jaunimo mokymo skyrius | ||
Pavadinimas, nuoroda | Atvirukas dekupažo technika |
KALBOS
Kodas | INT-25 | Žanras | PDF failas. |
Metai | 2022 | Autorius | Irma Stanislauskienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja; Ona Viskontienė, dailės mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Anotacija | Pamokos metu mokiniai pasikartoja pasakų žanrus, aptaria veikėjų stiprybes (gerąsias savybes) ir silpnybes (blogąsias savybes), jų emocijų kaitą. Susipažįsta su netradicinėmis pasakos personažų savybėmis. Geba taikyti IKT (Mentimeter programėlė). Iliustruojant pasirinktą pasakos veikėją, taiko dailininkės Sigutės Ach techniką. Pamokos tikslas – gebėti atpažinti tradicinius pasakos veikėjų apibūdinimus bei fiksuoti neįprastus, netradicinius jų charakterio bruožus ir iliustruoti pasirinktą veikėją pagal Sigutę Ach. Pamoka skirta 5 kl. mokiniams. |
||
Pavadinimas, nuoroda | „Lietuvių liaudies pasakos „Avelės kailiniai“ veikėjų literatūriniai ir meniniai portretai (pagal Sigutę Ach)“ (integruota lietuvių kalbos ir literatūros bei dailės pamoka). Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | L-32 | Žanras | PowerPoint, Word dokumentai. |
Metai | 2022 | Autorius | Birutė Šidlauskaitė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Viešoji įstaiga Pranciškonų gimnazija | ||
Anotacija | Pateikta metodinė medžiaga (skaidrės), skirta 7 klasei. Skaidrėse yra veiksmažodžio apibrėžimas, gramatiniai požymiai, pagrindinės veiksmažodžio formos, laikų ir nuosakų rašyba, asmenavimo pavyzdžiai. Pasinaudota Sirtautų ir I. Smetonienės lietuvių kalbos vadovėliais (iš ten paimti veiksmažodžių pavyzdžiai). Pridėtos užduotys. Taip pat pateiktas kontrolinis darbas iš veiksmažodžio. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Veiksmažodžio gramatinių formų rašybos įtvirtinimas. Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | L-31 | Žanras | Power Point skaidrės. Vaizdo įrašas. |
Metai | 2022 | Autorius | Rima Varinauskė, lietuvių kalbos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono Jokūbavo Aleksandro Stulginskio mokykla-daugiafunkcis centras | ||
Anotacija |
Pamokos tikslas – pakartoti nosinių raidžių rašybą žodžių šaknyje. Veikla skirta 5–8 klasių mokiniams. Pamokoje mokiniai žiūrėdami vaizdo filmuką pakartoja nosinių raidžių rašybą žodžių šaknyje. Ugdytiniai atlieka interaktyvias užduotis (pateiktos užduočių, programėlių nuorodos ir QR kodai). Priemonės: vaizdo pamoka: https://www.youtube.com/, programėlė rašybai įtvirtinti Įsidėmėtinos rašybos žodžiai (TutoTOONS Kids Games. Reikia parsisiųsti į telefonus), interaktyvus žaidimas: https://learningapps.org/. Pamokos apraše pateikta detalesnė pamokos informacija. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Nosinių raidžių rašyba žodžių šaknyje Nuoroda: edukacinis bankas (1), edukacinis bankas (2) |
Kodas | INT-24 | Žanras | Integruotos pamokos medžiaga: Power Point pateiktys, užduotys 5 grupių darbui, galimi užduočių atsakymai, naudota papildoma medžiaga – O. Baumilienės straipsnis ,,Stoikų moralės recepcija keturiose Motiejaus Kazimiero Sarbievijaus etinėse odėse“. |
Metai | 2021 | Autorius | I. Lapinskienė, lietuvių k. mokytoja ekspertė; R. Masiokienė, tikybos mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Jurgio Pabrėžos universitetinė gimnazija | ||
Anotacija | Pamokos tikslas: aptarus M. K. Sarbievijaus odės ,,Janui Libinijui“ turinį ir raišką, nusakyti žmogaus siekių ir pasaulio, lemties prieštaringumą, įvardyti stoikų filosofijos vertybes. Pamokoje mokiniai įvardija baroko pasaulėjautos ypatybes, ryškias Sarbievijaus kūryboje, odės ,,Pauliui Kozlovijui” žmogaus siekius. Susipažįsta su pagrindinių stoikų – Senekos, Epikteto, Marko Aurelijaus, Epikūro – idėjomis. Skaito odę „Janui Libinijui“, dirbdami 5 grupėse, užpildo lenteles. Grupių darbus pristato klasei. Žinias ir gebėjimus įsivertina programėle ,,Reflectus“. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Stoikų vertybės M. K. Sarbievijaus odėse Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | INT-23 | Žanras | Pateiktys Microsoft PowerPoint programa |
Metai | 2021 | Autorius | Reda Čičiūnienė, dorinio ugdymo (tikybos) mokytoja metodininkė Rasa Žygaitienė, lietuvių kalbos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Viešoji įstaiga Pranciškonų gimnazija | ||
Anotacija | Pateiktyse dėmesys skirtas keturių pamokų (Kainas ir Abelis bei Babelio bokštas, Sūnus palaidūnas, Abraomo pašaukimas, Meile, kas tu esi?) integracijos galimybėms. Pamokų pradžiose stengiamasi sudominti mokinius. Tam pasirenkamas klausimų principas, interviu ar žiūrimas trumpas filmukas (nuorodos pateikiamos pateiktyse). Analizuojant Šventojo Rašto istorijas veiklos būna įvairiapusiškos: pildomi mąstymo žemėlapiai, lentelės, daroma lyginamoji skirtingų kultūrinių diskursų analizė. Labai svarbu, kad suplanuotos veiklos būtų artimos mokinių patirčiai, tad pamokose remiamasi ir įvairia medžiaga iš šiuolaikinio gyvenimo (animaciniu filmuku, vaizdo medžiaga iš šiuolaikinių laidų, biblinio teksto ir dailės integracija, savanorystės liudijimu ir kita). Pateiktyse pasidalinama įdomiausia mokiniams ir vertingiausia, pamokas vedusių mokytojų nuomone, atrasta medžiaga (ir jos nuorodomis internete), kuri gali paįvairinti II gimnazijos (10) klasėje dorinio ugdymo (tikybos) ir lietuvių literatūros pamokas. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Dorinio ugdymo (tikybos) ir lietuvių literatūros integracijos galimybės II gimnazijos (10) klasėje Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | NM-21 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2020 | Autorius | Virginija Kvietkauskienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono švietimo centro suaugusiųjų ir jaunimo mokymo skyrius | ||
Pavadinimas, nuoroda | Asmeninio laiško rašymo taisyklės (prancūzų k.) |
Kodas | INT-25 | Forma | Power Point skaidrės |
Parengimo metai | 2022 | Autorius | Daiva Firantienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė Daiva Martinkuvienė, psichologijos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Jurgio Pabrėžos universitetinė gimnazija | ||
Anotacija | Tinkamas dalykų tarpusavio ryšių suradimas ir integravimas padeda mokiniams pritaikyti savo gebėjimus ir įprasmina mokymąsi, padeda greičiau įsiminti reikiamą informaciją, pagilina, išplečia ir susieja žinias bei gebėjimus, žadina mokinių mokymosi motyvaciją, ugdo mokinių gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti, leidžia kokybiškiau paskirstyti mokymosi laiką, skatina mokytojus dirbti komandomis (M. Lipson). Skaidrėse pateikiamos rusų k. ir psichologijos integruotų pamokų ciklo temos, integruotos pamokos „Temperamento tipai gyvenime ir literatūroje“ aprašas. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Temperamento tipai gyvenime ir literatūroje Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | U-9 | Forma | Kahoot programėlė |
Parengimo metai | 2021 | Autorius | Daiva Firantienė, rusų kalbos vyr. mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Jurgio Pabrėžos universitetinė gimnazija | ||
Anotacija |
Priemonės tikslas – skatinti mokinius domėtis ir pažinti Rusijos kalbą, ugdyti kalbos bendravimo ir tarpkultūrinę kompetenciją, teikiančią galimybę vartoti kalbą įvairiose kasdieninio gyvenimo situacijose, tobulinti saviraiškos užsienio kalba gebėjimus. Uždaviniai:
|
||
Pavadinimas, nuoroda | Mūsų pomėgiai Nuoroda: https://create.kahoot.it |
TIKSLIEJI MOKSLAI
Kodas | NM-24 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2020 | Autorius | Birutė Garnienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono švietimo centro suaugusiųjų ir jaunimo mokymo skyrius | ||
Pavadinimas, nuoroda | Nelygybės su modulio ženklu Laipsninės funkcijos |
Kodas | NM-22 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2020 | Autorius | Danutė Ramonienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono švietimo centro suaugusiųjų ir jaunimo mokymo skyrius | ||
Pavadinimas, nuoroda | Excel formulės Skaičiavimai |
ŠVIETIMO PAGALBA
Kodas | LS-27 | Žanras | Skaitmeninių priemonių rinkinys |
Metai | 2022 | Autorius | Renata Galdikienė, vyresnioji specialioji pedagogė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Anotacija | Priemonę sudaro quizizz.com, flippity.net, learningapps.org, jigsawplanet.com programomis kurtos užduotys, kurios skirtos sudurtinių žodžių sudarymui ir jų rašybai įtvirtinti, teksto suvokimo įgūdžių tobulinimui, regimojo suvokimo lavinimui, daiktavardžio įtvirtinimui, sinonimų bei antonimų atpažinimui bei taisyklingam vartojimui sakiniuose. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Skaitmeninės priemonės specialiojo pedagogo darbe Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-26 | Žanras | Learningapps IKT priemonė |
Metai | 2022 | Autorius | Toma Šikšniuvienė, specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Anotacija | Logopedinė priemonė skirta pradinių klasių mokiniams. Priemonė ugdo mokinių mąstymą, dėmesį, rišliąją kalbą, tobulina skaitymo įgūdžius, ugdo regimąjį suvokimą, plečia žodyną. Užduotį sudaro 7 sakiniai, susiję su metų laiku pavasariu. Užduotį gali atlikti vienas mokinys arba grupė mokinių. Metodinė priemonė parengta, naudojantis kompiuterine programa learningapps.org. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Nuoseklus sakinių sudarymas Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-25 | Žanras | Wordwall IKT priemonė |
Metai | 2022 | Autorius | Toma Šikšniuvienė, specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Anotacija | Lietuvių kalbos mokymo(si) priemonė skirta įtvirtinti veiksmažodžių laikus. Mokiniai sugrupuoja veiksmažodžius pagal laikus. Mokiniai įtvirtina gramatines žinias apie veiksmažodžio laikus. Priemonė skirta 4 klasės mokiniams. Metodinė priemonė parengta naudojantis Wordwall kompiuterine programa. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Veiksmažodžių laikų skyrimas Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-24 | Žanras | Wordwall IKT priemonė |
Metai | 2022 | Autorius | Toma Šikšniuvienė, specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Anotacija | Lietuvių kalbos mokymo(si) priemonė skirta įtvirtinti veiksmažodžių laikus. Priemonė ugdo regimąjį ir erdvinį suvokimą. Mokiniai tinklelyje ieško veiksmažodžių: lyja, svajoja, plaukia, kirpo, mezgė, šoko, matydavo, eidavo, bėgdavo, važiuos, rašys, pieš. Pasako veiksmažodžio laiką ir iškelia klausimą. Priemonė skirta 3-4 klasių mokiniams. Metodinė priemonė parengta naudojantis Wordwall kompiuterine programa. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Veiksmažodžiai. Veiksmažodžių laikai Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-23 | Žanras | Learningapps IKT priemonė |
Metai | 2022 | Autorius | Toma Šikšniuvienė, specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Anotacija | Lietuvių kalbos mokymo(si) priemonė skirta pradinio ugdymo ir kalbinių sutrikimų turintiems vaikams. Priemonė ugdo kalbos gramatinį taisyklingumą, įtvirtina žodžių, atsakančių į klausimą ką? rašybą, ugdo skaitymo įgūdžius ir moko taisyklingo tarimo. Užduoties pvz.: mokinys perskaito žodį, kuris atsako į klausimą kas? Dangus. Tada kelia klausimą ką? dangų ir parašo žodį. Akcentuojama, kad žodžių, atsakančių į klausimą ką? galūnėse rašome nosinę balsę ir ją tariame ilgai. Metodinė priemonė parengta, naudojantis kompiuterine programa learningapps.org |
||
Pavadinimas, nuoroda | Žodžių, atsakančių į klausimą ką? rašyba Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-22 | Žanras | Learningapps IKT priemonė |
Metai | 2022 | Autorius | Toma Šikšniuvienė, specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Anotacija | Logopedinė priemonė skirta diferencijuoti garsus o ir uo. Priemonė ugdo foneminį suvokimą, moko taisyklingo dvibalsio uo tarimo, plečia žodyną. Priemonė skirta 1-2 klasių mokiniams, kuriems neišugdytas foneminis suvokimas. Mokiniai įvardina paveikslėlio pavadinimą, pasako, kokį garsą girdi o ar uo ir nuveda prie raidės o arba dvibalsio uo. Metodinė priemonė parengta, naudojantis kompiuterine programa learningapps.org |
||
Pavadinimas, nuoroda | O-uo diferencijavimas žodžiuose Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-21 | Žanras | Wordwall IKT priemonė |
Metai | 2022 | Autorius | Toma Šikšniuvienė, specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Anotacija | Logopedinė priemonė skirta diferencijuoti painiojamas fonemas i-y. Priemonė ugdo foneminį suvokimą, moko taisyklingo garsų i-y tarimo, plečia žodyną. Priemonė skirta pradinių klasių mokiniams, kuriems neišugdytas foneminis suvokimas. Pagrindinė užduotis. Mokiniai ištaria žodį (paveikslėlio pavadinimą) ir nuveda prie tinkamos raidės. Papildomos užduotys. Apibūdinti daiktą, sugalvoti sakinį, pasakyti žodžio daugiskaitą. Priemonė parengta naudojantis kompiuterine programa Wordwall. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Garsų i-y diferencijavimas žodžiuose Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-20 | Žanras | Wordwall IKT priemonė |
Metai | 2022 | Autorius | Toma Šikšniuvienė, specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Anotacija | Logopedinė priemonė garsams E-Ė diferencijuoti skirta pradinių klasių mokiniams, patiriantiems sunkumų skiriant akustiškai panašius balsius e, ė. Priemonė garsams E, Ė moko taisyklingo garsų tarimo, ugdo foneminį suvokimą, plėtoja žodyną, gerina atmintį, ugdo pastabumą. Užduotis: mokinys įvardina žodį (paveikslėlio pavadinimą) ir iš klausos nustato, kuris balsis yra ištartame žodyje. Tada nuveda paveikslėlį prie raidės e, ė arba raidžių e-ė. Priemonę galima naudoti per logopedines, specialiąsias pratybas, taip pat per lietuvių kalbos pamokas kaip papildomą medžiagą. Priemonė parengta naudojantis kompiuterine programa Wordwall. |
||
Pavadinimas, nuoroda | E-Ė diferencijavimas Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-19 | Žanras | MS PowerPoint |
Metai | 2022 | Autorius | Šarūnė Venckuvienė, vyresnioji specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Anotacija | Priemonė tinka pradinių klasių mokiniams. Priemonė padeda mokytis skaityti ir grupuoti kalbos garsus į balses ir priebalses: iš pradžių pateikiamos pavienės raidės, paskui mokiniai skaito žodžius, kurių garsus suskirsto į balses ir priebalses. Tinka rašymo įgūdžių formavimui/tikslinimui. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Balsės ir priebalsės Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-18 | Žanras | MS PowerPoint |
Metai | 2022 | Autorius | Šarūnė Venckuvienė, vyresnioji specialioji pedagogė, logopedė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Anotacija | Priemonė tinka pradinių klasių mokiniams, kai kuriais atvejais ir aukštesniųjų klasių mokiniams. Priemonėje pateikiama lietuvių kalbos abėcėlė, kurioje pirmiausia kartu su mokiniais ji perskaitoma, eilės tvarka sudedama abėcėlė (galima pasiūlyti dalomą priemonę – abėcėlę, kurią pasideda ant stalo). Po to mokiniams pateikiami žodžiai, kuriuos reikia sudėti iš eilės pagal pirmąją žodžio raidę abėcėlės tvarka. Žodžiai daugiausia 2-3 skiemenų, tik keli – 4 skiemenų. Dirbant su priemone mokiniams tenka atsakyti į pateiktus klausimus: „Kiek abėcėlė turi raidžių? Su kokiomis raidėmis nebuvo žodžių?“. Mokiniams reikia sudėlioti sakinio žodžius abėcėlės tvarka. Sakiniai neilgi – 3–4 žodžių. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Abėcėlė foneminės klausos, garsinės analizės, skaitymo įgūdžiams formuoti Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | LS-17 | Žanras | MS Excel |
Metai | 2022 | Autorius | Angelė Kleinauskaitė, logopedė, specialioji pedagogė metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijos Tiškevičiūtės mokykla | ||
Anotacija | Priemonių kompleksas skirtas pradinio ugdymo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymo/si poreikių daiktavardžių galūnių rašybos mokymui. Parengta MS Excel programoje. Lango viršuje pateikta užduoties informacija: klausimas, ženklu nurodyta giminė, skaičius. Kairėje pusėje paveikslėlis, paimtas iš interneto. Dešinėje paveikslėlio pusėje reikia parašyti žodį. Parašius žodį, pereinama į kitą langelį, mokiniai pamato vertinimą. Tai juos motyvuoja pasitaisyti. Mokinys paprastai dirba prie to paties kompiuterio, turi savo užduočių aplanką. Prie tos pačios užduoties galima sugrįžti vėliau. Dirba individualiu tempu. Vienaskaitos žodžius rašo 1–2 klasėje, daugiskaitos – 3–4 klasėje. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Daiktavardžių kaitymas Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | NM-15 | Žanras | Metodinė medžiaga Excel |
Metai | 2020 | Autorius | Angelė Kleinauskaitė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijos Tiškevičiūtės mokykla | ||
Pavadinimas, nuoroda | Gerosios patirties sklaida logopedams, specialiesiems pedagogams. Atsakyk į klausimus Priesagos -uk, -iuk Instrukcijos supratimas Veiksmažodis+daiktavardis. Kaitymas Matematikos užduotys 3 kl. Viktorina „Taip“ ar „Ne“. Įrašyk žodį „Ką veikia?“ sakiniuose „U -ū“ žodžiuose, patarlėse „E – ė“ žodžiuose, patarlėse Veiksmo žodis sakinyje Rask daiktavardžius Ką veiks? Ką veikė? Ką veikia? Sodininkas Geras sargas |
IKIMOKYKLINIS IR PRIEŠMOKYKLINIS UGDYMAS
Kodas | IP-79 | Žanras | Skaitmeninės priemonės, parengtos naudojant PowerPoint, www.padlet.com bei www.storyjumper.com |
Metai | 2022 | Autorius | Edita Strikienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijos Tiškevičiūtės mokykla | ||
Anotacija | Skaitmeninės priemonės, padedančios plėtoti ikimokyklinio amžiaus vaikų pažintinius, kalbinius, socialinius, meninius gebėjimus. | ||
Pavadinimas, nuoroda | „Kaip duonelė atkeliauja ant mūsų stalo“. „Ką mums žada oras? Gamtos reiškiniai“. „Geometrinių figūrų šalyje“. „Gero ir blogo elgesio taisyklės darželyje“. „Vabzdžių ir vabalų pasaulis. Boružėlė. Voras“. „Miško žvėreliai“. |
Kodas | IP-78 | Žanras | Elektroninė pateiktis |
Metai | 2022 | Autorius | Daiva Jakienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos lopšelis-darželis „Žilvitis“ | ||
Anotacija | Elektroninė įgarsinta knygutė, skirta susipažinti su Lietuvoje žiemojančiais paukščiais 3–6 metų vaikams. Pateikti aprašymai su nuotraukomis ir garso įrašu. Susipažįstama su 7 dažniausiai Lietuvoje sutinkamais žiemojančiais paukščiais. Norint matyti visą priemonę, būtina prisijungti https://www.storyjumper.com/ , kitaip bus matoma tik dalis priemonės. | ||
Pavadinimas, nuoroda | „Žiemojantys paukščiai – mažieji mūsų draugai“ Nuoroda: https://www.storyjumper.com |
Kodas | IP-77 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2022 | Autorius | Aušra Venckienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Salantų gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyrius „Rasa“ | ||
Anotacija | Priemonė skirta dirbantiems su ikimokyklinio amžiaus vaikais. Žaidžiant prie šviesos stalo, šviesa, spalvos įtraukia vaikus, atpalaiduoja užburia. Dėliojant skirtingų spalvų karoliukus į formeles, vaikai koncentruoja dėmesį, lavina smulkiąją motoriką, vaizduotę, gerėja rankos riešo koordinacija. Atsirandantys vaizdai ant šviesos stalo pritraukia dėmesį, sužadina smalsumą ir norą kurti savaip, sumaišant spalvotus karoliukus, juos išdėstant simetriškai ar pagal sumanymą. Ant šviesos stalo galima vaizduoti visus metų laikus:
Dirbant su šviesos stalu visada lieka vietos kūrybai. Trūkstamas detales galima susikurti pačiam iš folijos, gamtinės medžiagos, popieriaus. Parengtame įraše galima susipažinti su šviesos stalo panaudojimo galimybėmis. |
||
Pavadinimas, nuoroda | Metodinė priemonė šviesos stalui Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | NM-50 | Žanras | Skaitmeninės priemonės |
Metai | 2020 | Autorius | Lina Beniušienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Simono Daukanto progimnazija | ||
Pavadinimas, nuoroda | Naminiai ir laukiniai gyvūnai Vabalų pasaulyje Mano šeima Saugok gamtą – rūšiuok Paukščiai Šventų Velykų belaukiant Sužydo sodai, margos gėlės |
Kodas | NM-28 | Žanras | Word dokumetai |
Metai | 2020 | Autorius | Donata Ataitė-Endružienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos lopšelis-darželis „Pasaka“ | ||
Pavadinimas, nuoroda | Ikimokyklinio ugdymo savaitės planas. Žemė – gyvybės nešėja. Verbos. Ikimokyklinio ugdymo savaitės planas. Pas Velykų Bobutę |
Kodas | IP-80 | Žanras | Power Point skaidrės. Word užduočių lapai. |
Metai | 2022 | Autorius | Ingrida Jonkienė, ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja, priešmokyklinio ugdymo, šokio mokytoja. |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijos Tiškevičiūtės mokykla | ||
Anotacija | Pamokos medžiaga skirta supažindinti priešmokyklinio amžiaus ugdytinius su gandrais. Pamokos metu ugdytiniai išsiaiškina, koks paukštis sugrįžta iš šiltųjų kraštų kovo 25 d., kur jis suka savo lizdą ir kuo minta, sužino, kiek gandrų rūšių gyvena Lietuvoje. Vaikai ieško panašumų bei skirtumų. Pamokos veiklos nukreiptos į tai, kad ugdytiniai pajustų ryšį tarp žmogaus, paukščio ir gamtos. Numatyta įvairių žaidimų, užduotėlių, susijusių su aptariama tema. IKT ir viktorinos pagalba vaikai įtvirtina žinias. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Pamoka „Gandrai sugrįžta“ Nuoroda: Priedas 1, Priedas 2, Priedas 3, Priedas 4, Priedas 5, Priedas 6 |
PRADINIS UGDYMAS
Kodas | PR-58 | Žanras | PDF failas |
Metai | 2022 | Autorius | Alvadorija Keblytė, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono Jokūbavo Aleksandro Stulginskio mokykla-daugiafunkcis centras | ||
Anotacija | Pamokos tikslas – susipažinti su sveikos gyvensenos principais. Pamokos planas – konspektas skirtas 1–2 klasėms. Aktyvi ir įtraukianti pamoka garantuota! | ||
Pavadinimas, nuoroda | „Aš gyvenu sveikai“ Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | PR-57 | Žanras | PDF failas |
Metai | 2022 | Autorius | Alvadorija Keblytė, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos rajono Jokūbavo Aleksandro Stulginskio mokykla-daugiafunkcis centras | ||
Anotacija | Pamokos tikslas – susipažinti su geometriniu kūnu – rutuliu. Taip pat mokiniai trumpai susipažįsta su Saulės sistema, planetomis. Pamokos planas – konspektas skirtas 1 klasei. | ||
Pavadinimas, nuoroda | „Rutulys“ Nuoroda: edukacinis bankas |
Kodas | NM-45 | Žanras | PDF dokumentai |
Metai | 2020 | Autorius | Nijolė Meškauskienė |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Pavadinimas, nuoroda | Lietuvių kalbos pamokos 2 kl. pagal vadovėlių seriją TAIP Matematikos pamokos 2 kl. pagal vadovėlių seriją TAIP Dailės pamokos 2 kl. pagal vadovėlių seriją TAIP |
Kodas | NM-30 | Žanras | Video medžiaga |
Metai | 2020 | Autorius | Paulius Mikaločius |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Marijono Daujoto progimnazija | ||
Pavadinimas, nuoroda | Stipriausi pasaulyje kiaušinių lukštai Elektros grandinė su bulvėmis Pasivaikščiojimas ant kiaušinių Lava lempa Lietuvių k., matematikos, pasaulio pažinimo viktorinos 1–4 kl.www.kahoot.com (paieškoje reikia įvesti PAUMIK) Lietuvių k., matematikos, pasaulio pažinimo užduotys 1–4 kl. www.quizalize.com (paieškoje reikia įvesti Paulius Mikaločius) |
PASIRENKAMIEJI DALYKAI
Kodas | INT-25 | Forma | Power Point skaidrės |
Parengimo metai | 2022 | Autorius | Daiva Firantienė, rusų kalbos mokytoja metodininkė Daiva Martinkuvienė, psichologijos vyresnioji mokytoja |
Ugdymo įstaiga | Kretingos Jurgio Pabrėžos universitetinė gimnazija | ||
Anotacija | Tinkamas dalykų tarpusavio ryšių suradimas ir integravimas padeda mokiniams pritaikyti savo gebėjimus ir įprasmina mokymąsi, padeda greičiau įsiminti reikiamą informaciją, pagilina, išplečia ir susieja žinias bei gebėjimus, žadina mokinių mokymosi motyvaciją, ugdo mokinių gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti, leidžia kokybiškiau paskirstyti mokymosi laiką, skatina mokytojus dirbti komandomis (M. Lipson). Skaidrėse pateikiamos rusų k. ir psichologijos integruotų pamokų ciklo temos, integruotos pamokos „Temperamento tipai gyvenime ir literatūroje“ aprašas. | ||
Pavadinimas, nuoroda | Temperamento tipai gyvenime ir literatūroje Nuoroda: edukacinis bankas |