KVALIFIKACIJOS TOBULINIMAS

Institucinio lygio galiojančios kvalifikacijos tobulino programos

Vykdomos kvalifikacijos tobulinimo programos

40 ir daugiau ak. val. programa

KRETINGOS RAJONO ŠVIETIMO CENTRO VEIKLOS PRIORITETAI 2023-2025 M.

1. Prioritetas. ŠIUOLAIKINĖS UGDYMO PRAKTIKOS, DIDAKTIKOS, SKAITMENINO RAŠTINGUMO KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS.

  • Efektyvus išmanių, virtualių, skaitmeninių priemonių naudojimas ugdymo(si) procese
  • Kritiškas informacijos turinio ir šaltinių vertinimas
  • Duomenų analizavimas ir vertinimas
  • Kokybiškas ugdymo(si) proceso organizavimas
  • Ugdymo mokslo ir praktikos sintezės taikymas
  • Aktyvių ugdymo metodų taikymas
  • Tyrimais grįstos ugdymo(si) praktikos plėtra pedagogikoje ir andragogikoje
  • Savireguliacinio mokymosi gebėjimai
  • Mokinių vertinimo ir pažangos analizė
  • Mokymo plano modeliavimo ir lankstumo tobulinimas

2. Prioritetas. KOMPETENCIJŲ, REIKALINGŲ ĮTRAUKTIES PRINCIPŲ ĮGYVENDINIMUI, TOBULINIMAS.

  • Kompetencijų, susijusių su įtraukia, atvira ir bendradarbiaujančia mokykla
  • Gebėjimas suvokti, atpažinti ir atliepti mokinių poreikius
  • Bendradarbiavimas, socialinės partnerystės
  • Diferencijavimas ir individualizavimas, personalizavimas ir ugdymo turinio internalizavimas
  • Saugios ir palankios ugdymo(si) aplinkos kūrimas

3. Prioritetas. VADOVO IR MOKYTOJO LYDERIO KOMPETENCIJŲ TOBULINIMAS.

  • Lyderystė ugdymui ir mokymuisi
  • Tvarios bendruomenės plėtra ir dialogo kultūros kūrimas
  • Ugdomosios veiklos kokybė
  • Duomenimis grįstų sprendimų priėmimas
  • Kolegialus grįžtamasis ryšys
  • Psichologinės gerovės stiprinimas
  • Profesinė tapatybė ir asmeninė pažanga
KRETINGOS RAJONO ŠVIETIMO CENTRO VEIKLOS PRIORITETAI 2020-2022 M.

1 prioritetas. MOKINIŲ PASIEKIMŲ IR PAŽANGOS GERINIMAS.

  • Individuali mokinio pažanga: pažinimas, stebėjimas, vertinimas, skatinimas
  • Mokymosi pagalba
  • Aktyvūs ugdymo metodai ir ugdymo turinio integravimas
  • Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas
  • Gamtamokslinis ir matematinis raštingumas
  • Lyderystė
  • Gabiųjų mokinių ugdymas

2 prioritetas. PEDAGOGINIŲ DARBUOTOJŲ BENDRUOMENIŠKUMO IR VEIKLUMO DIDINIMAS.

  • Duomenimis grįstas mokymas
  • Mokyklos išorinio vertinimo, įsivertinimo ir kitų duomenų naudojimas
  • Įtraukusis ugdymas
  • Mikroklimatas
  • Tarpdalykinė integracija
  • Strateginis mąstymas ir pokyčių valdymas

3 prioritetas. PEDAGOGINIŲ DARBUOTOJŲ BENDRŲJŲ IR DALYKINIŲ KOMPETENECIJŲ TOBULINIMAS.

  • Skaitmeninis raštingumas
  • Pilietiškumas
  • Partnerystė ir bendradarbiavimas
  • Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas
Gėnė Benetienė

Gėnė Benetienė

metodininkė