Veiklos metu mažieji tyrinėtojai pasiskirstė į grupelės ir noriai ėmėsi mokytojos pateiktų interaktyvių užduočių. Vaikai mokėsi valdyti „Bee-bot“ bitutes – programuojamus robotus, kurie padėjo jiems ieškoti pavasario požymių. Su dideliu susidomėjimu vaikai bandė suprasti, kaip nurodyti bitutei teisingą kryptį ir atlikti reikiamus judesius.
Ši netradicinė pamoka ne tik sužavėjo vaikus, bet ir atitiko visus atnaujintose ikimokyklinio ugdymo programose keliamus reikalavimus ugdomajai veiklai. Vaikai aktyviai dalyvavo, mokėsi bendradarbiauti grupėse ir lavino loginį mąstymą. „Bee-bot“ bitutės tapo puikiu įrankiu, padėjusiu vaikams patirti mokymosi džiaugsmą ir įgyti naujų žinių.
Dėkojame mokytojai Vitai Vitkienei už dalijimąsi vertinga patirtimi.