Gruodžio 9 dieną Kretingos rajono švietimo centre vyko ilgalaikės programos „Šiuolaikinė ugdymo praktika, didaktika, inovacijos ikimokykliniame/priešmokykliniame ugdyme“ IV modulio refleksija „Nuo teorijos iki praktikos – ruošiantis atnaujinti ikimokyklinio ugdymo programas“, kurią vedė Diana Varkalienė, Klaipėdos l.-d. „Radastėlė“ direktorė ir Lina Petrikaitienė, Klaipėdos l.-d. „Versmė” priešmokyklinio ugdymo mokytoja, auklėtoja ekspertė.
Renginio metu dalyvės aktyviai dalijosi savo įspūdžiais ir patirtimi, susijusia su vykusiais mokymais. Lektorės, savo ruožtu, pateikė išsamią apžvalgą apie tai, į ką svarbu atkreipti dėmesį atnaujinant ikimokyklinio ugdymo programas. Lektorės pabrėžė, kad vertinimas turi būti nuolatinis, įvairus ir orientuotas į vaiko pažangą. Svarbu vertinti ne tik pasiekimus, bet ir mokymosi procesą, vaiko pastangas ir individualius poreikius. Buvo aptarta ir programos struktūra, kaip pasirinkti tinkamiausią struktūrą, atsižvelgiant į konkrečios įstaigos ir vaikų poreikius. Taip pat diskutuota apie tai, kaip kurti skatinančią ir įdomią mokymosi aplinką, kurioje vaikai galėtų laisvai tyrinėti, eksperimentuoti ir ugdyti savo įgūdžius. Lektorės pristatė įvairias ugdymo priemones ir medžiagas, kurios gali būti naudojamos ikimokyklinio ugdymo procese, dalijosi savo patirtimi ir žiniomis, padėjusiomis dalyviams geriau suprasti, kaip sėkmingai įgyvendinti teorines žinias praktinėje veikloje.
Dėkojame refleksijos dalyvėms ir renginio lektorėms Dianai Varkalienei bei Linai Petrikaitienei.