Lapkričio 21 dieną įvykusi nuotolinė respublikinė metodinė-praktinė konferencija „Ilgalaikių stažuočių ir mokymų nauda – anglų kalbos mokytojų patirtys“ subūrė gausų būrį anglų kalbos mokytojų, LAKMA narių, kurie dalijosi savo patirtimis ir įžvalgomis apie ilgalaikių mokymų ir stažuočių svarbą šiuolaikinėje mokymo praktikoje. Konferencijos sumanytoja ir organizatorė, Živilė Galinskaitė, Viešosios įstaigos Pranciškonų gimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė pabrėžė, kad dalyvavimas ilgalaikėse stažuotėse suteikia mokytojams unikalią galimybę gilinti savo žinias, įgyti praktinių įgūdžių, susipažinti su naujausiomis mokymo metodikomis ir plėsti savo profesinį tinklą.

Renginio metu pranešimus skaitė anglų kalbos mokytojai, dėstytojai, kurie pristatė naujausias tendencijas ir metodus anglų kalbos mokyme. Daug dėmesio skirta diferencijuotam mokymui, aplinkos panaudojimui mokymosi procese, vertinimui atnaujinto ugdymo kontekste bei minkštiesiems įgūdžiams:

  • Robin Gringerich, Tarptautinio LCC universiteto anglų kalbos katedros vedėja skaitė pranešimą: „Adapting lessons for all learners with differentiation“;
  • Violeta Liudinovičienė, edukologė, regiono vadovė, užsienio vadovėlių ekspertė pristatė pranešimą „Anglų kalbos pamokos kitaip: mus supanti aplinka kaip mokymosi šaltinis“;
  • Irena Laužadienė, Rokiškio Romuvos gimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė su kolegomis dalijosi pranešimu „Vertinimas atnaujinto ugdymo kontekste“;
  • Austėja Maskoliūnaitė, Šalčininkų raj. Dieveniškių „Ryto“ gimnazijos vyresnioji anglų kalbos mokytoja skaitė pranešimą „Studies of the US (SUSI) institutes for secondary educators“;
  • Giedra Aliulienė, Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė pristatė pranešimą pavadinimu „Už vadovėlio ribų: DI kuria pamokos medžiagą anglų kalbos mokytojams“,
  • Živilė Galinskaitė, Viešosios įstaigos Pranciškonų gimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė pristatė kolegoms pranešimą „Soft skills in English langugage classroom“,
  • Ona Mikašauskienė, Pagėgių Algimanto Mackaus anglų kalbos mokytoja metodininkė dalijosi pranešimu „The World’s Biggest Lesson“;
  • Erika Gedvilienė, Marijampolės sav. Liudvinavo Kazio Borutos gimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė dalijosi patirtimi pranešimo „Developing and Teaching Academic Writing“ metu;
  • Rita Mozūraitienė, Klaipėdos Tauralaukio progimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė skaitė pranešimą „Motivating Minds: Rimagining English Tasks For Inspired Learning“.

Dėkojame visiems pranešėjams už įdomius ir informatyvius pranešimus, Viešosios įstaigos pranciškonų gimnazijos anglų kalbos mokytojai ekspertei Živilei Galinskaitei už konferencijos organizavimą, o visiems konferencijos dalyviams – už aktyvų dalyvavimą.