Spalio 29 dieną Kretingos mokykloje-darželyje „Žibutė“ vyko metodinė diena „Mokinių pasiekimų vertinimas pradiniame ugdyme: formuojamasis vertinimas ir jo įgyvendinimas“. Šios dienos tikslas – burti mokyklų partnerių mokytojus bendradarbiavimui, skatinti pasidalinti vertinimo pradinio ugdymo koncentre aktualijomis. Renginyje dalyvavo Kretingos mokyklos-darželio „Žibutė“, Kretingos Marijos Tiškevičiūtės mokyklos ir Kretingos rajono Kurmaičių pradinės mokyklos pradinio ugdymo mokytojai ir direktorių pavaduotojai ugdymui.
Metodinės dienos dalyvius pasveikino ir savo pristatymu renginį pradėjo Vida Petrauskienė, Kretingos mokyklos-darželio „Žibutė” direktoriaus pavaduotoja ugdymui, kuri skaitė pranešimą „Vertinimo iššūkiai ugdant pradinių klasių mokinius“. Pavaduotoja pristatė mokinių vertinimo tikslus, kalbėjo, kokie iššūkiai mokytojams kyla vertinant pradinio ugdymo mokinius. Kretingos mokyklos-darželio „Žibutė” pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Daiva Stonkienė skaitė pranešimą „Pradinukų vertinimo patirtys“ ir pristatė kolegėms mokinių vertinimo ir įsivertinimo galimybes sistemoje „Eduka“. Kretingos Marijos Tiškevičiūtės pradinės mokyklos mokytoja metodininkė Gintarė Urbonienė skaitė pranešimą „Vertinimo ir įsivertinimo, refleksijos metodai pradinėse klasėse“, o Kretingos rajono Kurmaičių pradinės mokyklos pradinio ugdymo mokytoja Jurgita Česnavičienė pristatė pranešimą „Mokinių įsivertinimas. Mano sėkmės istorijos“. Pranešimuose mokytojos kalbėjo apie savo pamokose naudojamus mokinių įsivertinimo būdus bei metodus. Virginija Kvietkauskienė, Kretingos rajono Kurmaičių pradinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, apibendrino ir baigė metodinę dieną pranešimu „Mokinių vertinimas pradiniame ugdyme. Mano/mūsų (ne)sėkmės istorijos“. Pranešėja kalbėjo apie mokyklų administracijos darbuotojų patiriamus iššūkius, pristatė mokyklos patirtas sėkmes kuriant mokinių pasiekimų vertinimo tvarką.
Dėkojame Kretingos mokyklos-darželio Žibutė komandai, organizavusiai metodinę dieną, metodinės dienos pranešėjoms ir dalyvėms.