Kviečiame savaitę pradėti kūrybiškai.
Pristatome jums didelio susidomėjimo sulaukusią vaikų piešinių parodą „Mokytojas – mano super herojus”.
Likome labai maloniai nustebę vaikų, jų tėvelių ir mokytojų įsitraukimu. Vartydami vaikų darbelius ir skaitydami tėvelių aprašymus, džiaugiamės įvairiausiais įvardytais jausmais: tėveliai kalbėjo apie nuostabą, susižavėjimą, pilnatvę, džiaugsmą ir kitus jausmus, kuriuos kėlė mažųjų kūrėjų darbai. Dalyvavimas parodoje paskatino tėvelius paieškoti vaikų super galių ir jas garsiai įvardyti.
O dabar norime padėti akcentą, kokių super galių vaikai tikisi iš mūsų – mokytojų: skraidymo, ramybės, geležinių nervų, gerumo, nuoširdumo, įsiklausymo, visapusiško žinojimo, meilės galių. O daugiau apie jas sužinosite, pavartę parodos knygą.
Mes labai jautriai skaitėme vaikų mintis apie tai, kokių super galių jie norėtų ir patys… Ar galėjote įsivaizduoti, kad vaikas gali norėti tiesiog apsikabinimo ar meilės galios? Žavėjo ir praktiški norai: lengviau valdyti emocijas, ar „žinoti viską, kad nereikėtų skaityti knygų“. Stebėjomės tokiais norais, kurie bylojo apie vaikų turtingą vidinį pasaulį: „norėčiau turėti gamtos galią – užmintą gėlę pridėjus ranką prikelti gyvenimui“ arba „galią gydyti gyvūnus ir augalus“. Iš tiesų vaikai demonstravo savo norais pasaulio suvokimą: „Aš norėčiau mokėti skraidyti, norėčiau visiems padėti. Norėčiau mokėti skleisti elektros kamuolius į vagis“.
Mes linkime šiuo savo projektu įkvėpti noro paklausti savo vaikų, anūkų, mokinių įvairiausių dalykų, kad išgirstumėte ir praturtėtumėte jų netikėčiausiais atsakymais.