Šiandien pedagoginės psichologinės pagalbos skyriaus vedėja Vaidota Vaišienė ir psichologė Vika Gridiajeva turėjo įvadinį susitikimą su mokytojų padėjėjais. Labai norime pasidžiaugti, kad mūsų rajone dirbantys mokytojų padėjėjai yra labai žingeidūs, siekiantys padėti vaikams su kuriais dirba.
Norisi pasidalinti, kad mūsų nors ir virtualus susitikimas buvo kupinas emocijų, ir pokalbių. Kalbėjome apie tai, kaip įsivaizduojame vaiką, kuriam skiriamas mokytojų padėjėjas. Nukarūnavome įsitikinimą, kad tai tik tie vaikai, kurie labai „sunkūs“. Mums visiems kartais gyvenime yra momentų, kai norime ir prašome pagalbos iš aplinkos. Ir kokia dovana būna, kad mūsų prašymai būna išgirsti…
„Įtraukusis ugdymas: galimybės ir realybė“ ilgalaikės programos (40 val.) pristatymo tikslas buvo informuoti, kokiomis teorinėmis bei praktinėmis žiniomis pedagoginės psichologinės pagalbos skyriaus specialistai dalinsis. Kviečiame ir jus „užmesti akį“.
Taigi, mokytojų padėjėjai spalio mėnesį startuosiančioje programoje mokysis:

  • Pagalbos ypatumai mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
  • Autizmo spektro sutrikimai ir jų įtaka psichosocialinei adaptacijai.
  • Darbas su elgesio ir emocijų sunkumų ir/ar sutrikimų turinčiais vaikais: kilmė, ypatumai, kontraktai ir rekomendacijos.
  • Komandinio darbo svarba ugdant vaikus, turinčius elgesio ir emocijų sunkumus ir/ar sutrikimus.

Visi kartu spręsime iššūkius, su kuriais tenka susidurti. Kviečiame jungtis ir jus!