Semiplius
Registracija

„Skaitymo ir rašymo įgūdžių tobulinimas visų dalykų pamokose“ mokykloje-darželyje „Žibutė“

Informacinių technologijų užkariautoje kasdienybėje dažnai akcentuojame jų naudą, užsimerkdami prieš „šalutinį poveikį“. Nuolatinis 2017 04 20skubėjimas, informacijos gausa bei technologijų pagalba skatina mokinius atlikti užduotis neįsigilinant į jas. Vis sunkiau tampa išmokti taisyklingai rašyti, suvokti skaitomą tekstą. Tai patvirtina ir nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatai.
Vienas iš šių mokslo metų Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerijos prioritetų – skaitymo ir rašymo įgūdžių tobulinimas. Pedagogai, bibliotekininkai, tėveliai kviečiami domėtis ir lavinti mokinių skaitymo ir rašymo įgūdžius. Šiuo tikslu balandžio 20 dieną mokykloje-darželyje „Žibutė“ buvo organizuota apskrito stalo diskusija „Skaitymo ir rašymo įgūdžių tobulinimas visų dalykų pamokose“. Renginyje skaitė pranešimus, diskutavo, dalijosi patirtimi 16 Kretingos zonos pradinio ugdymo mokytojų. Už renginio organizavimą bei metodinės patirties sklaidą rajone dėkojame mokyklos-darželio „Žibutė“ pradinio ugdymo mokytojai metodininkei, Kretingos zonos pradinio ugdymo metodinio būrelio pirmininkei Daivai Stonkienei, direktorei Mildai Žilienei, direktoriaus pavaduotojai ugdymui Vidai Petrauskienei, pradinio ugdymo vyresniajai mokytojai Dainorai Statneckienei bei visiems apskrito stalo diskusijoje dalyvavusiems mokytojams. Tikimės, kad šis metodinis renginys padės mokytojams ne tik geriau perprasti skaitymo ir rašymo gebėjimų plėtojimo ypatumus, bet ir efektyviau juos ugdyti.

Metodininkė Rima Ramoškienė

Nariai
104
Straipsniai
419
Straipsnių peržiūros
1047924

Prisijungimas

Joomla templates by Joomlashine