DOKUMENTAI
NAUDINGI TELEFONO NUMERIAI
Skambučiai nemokami:
  • Jaunimo linija: 8 800 28888
  • Vaikų linija: 116 111
JAUNIMO LINIJA
„Jaunimo linija“ - tai emocinės paramos telefonu ir laiškais tarnyba, kurioje dirba savanoriai konsultantai.
Emocinės paramos pagrindas - nuoširdus dviejų žmonių pokalbis. Vienas pokalbio dalyvis - tai „Jaunimo linijos“ savanoris, pasiruošęs išklausyti kiekvieną besikreipiantį pagalbos be jokių išankstinių nuostatų. Kiekvienas savanoris turi praeiti atranką bei maždaug pusės metų paruošimo programą. Kitas pokalbio dalyvis - žmogus, besikreipiantis pagalbos. Pokalbis gali vykti telefonu arba internetu.
„Jaunimo linijos“ savanoriai pagalbą teikia vadovaudamiesi tarnybos etikos principais.
„Jaunimo linija“ pradėjo veikti 1991 metais vasario 16 dieną ir nuo nedidelės savanorių grupelės Vilniuje išaugo iki visą parą visoje Lietuvoje veikiančios tarnybos, kurioje dirba apie 160 savanorių.
Tarnybos veiklą koordinuoja paramos fondas „Jaunimo linija“. Fondas glaudžiai bendradarbiauja su organizacijomis, kurios užtikrina pagalbos teikimą, savanorių darbą ir kartu su fondu vykdo lėšų paiešką: VšĮ Jaunimo psichologinės paramos centras, asociacija „Kauno Jaunimo linija“, bei Klaipėdos Labdaros ir paramos fondu Dvasinės pagalbos jaunimui centras. Visos šios organizacijos yra Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacijos narės. „Jaunimo linija“ taip pat yra tarptautinės savanoriškas emocinės paramos tarnybas vienijančios organizacijos „Befrienders Worldwide“ narė.
Daugiau informacijos: Jaunimo linija.
VAIKŲ LINIJA
Į Vaikų liniją telefonu galima skambinti kiekvieną dieną nuo 11 iki 21val. Telefonas veikia ne tik darbo dienomis, bet ir savaitgaliais bei visomis švenčių dienomis.
Į vaikų ir paauglių skambučius atsiliepia konsultantai - tai žmonės, kurie yra paruošti darbui prie telefono ir ilgai mokosi, kaip geriausiai padėti vaikams.
Vaikai ir paaugliai gali skambinti dėl pačių įvairiausių sunkumų ir rūpesčių - kai nesutaria su draugais, tėvais ar mokytojais, kai nesiseka mokytis ar sutarti su kitais bendraamžiais, kai patiria prievartą ar patyčias, kai jiems sunku ir liūdna, kai nežino, kaip pasielgti ir nori su kuo nors pasitarti...
Vaikų linijos konsultantai vaikus išklauso, stengiasi padėti jiems pasijusti geriau, o jei reikia - drauge su vaiku ieško, kaip išspręsti jam iškilusį sunkumą. Kiekvienas Vaikų liniją pasiekęs skambutis yra svarbus! Tačiau Vaikų linijos konsultantai negali susitikti su skambinančiaisiais, duoti jiems pinigų ar kitų daiktų.
Vaikų linija yra konfidenciali - tai reiškia, kad tai, ką Tu pasakoji Vaikų linijos konsultantui, liks tik tarp Tavęs ir Vaikų linijos. Be to, paskambinęs į Vaikų liniją Tu gali išlikti anonimišku - Tau nebūtina prisistatyti, pasakyti savo vardo ar iš kur skambini. Apie save gali pasakoti tiek, kiek Tu nori.
Daugiau informacijos: Vaikų linija.
NAUDINGOS NUORODOS
Nariai
72
Straipsniai
243
Straipsnių peržiūros
305041

Prisijungimas

Joomla templates by Joomlashine